top of page

MASSBRAND to nasza autorska metodologia, która umożliwia budowanie silnych marek poprzez kompleksową analizę.

Dogłębnie
badamy potrzeby klientów, śledzimy najnowsze trendy rynkowe i społeczne, a następnie precyzyjnie definiujemy unikalną wartość, którą marka może zaoferować.

Dzięki temu procesowi pomagamy firmom określić jasny cel i wybrać wartości, które pozwolą im skutecznie konkurować na rynku.

3.jpg

Co zyskasz
wybierając strategię
marki Massbrand?

Fundament do zwiększania marż, obrotów oraz wzmocnienia pozycji rynkowej.

Możliwość skutecznego zarządzania marką w długim okresie.

Jasny cel i priorytety dla marki.

Większą rozpoznawalność i możliwość zauważenia przez nowych odbiorców. 

Spójność komunikacyjną marki. 

Większe zaufanie i lojalność do marki, dzięki promowaniu wartości istotnych dla klientów.

Strategia Marki Massbrand Sadovski Consulting

Czego pozwoli Ci uniknąć strategia marki Massbrand?

Dzisiaj, gdy konkurencja w każdej branży jest ogromna, nie ma miejsca na improwizacje. Trzeba działać według planu opartego na twardych danych.

 

Każda niespójność w komunikacji, czy nieodpowiedni przekaz prowadzi do utraty zaufania klientów. 

Każda źle podjęta decyzja strategiczna oddala od pędzącej konkurencji. 

Wybudowane wspólnie z nami fundamenty pozwolą Ci nie tylko przetrwać, ale i budować i rozwijać silną markę przez lata.

Co zrobimy w ramach usługi strategia marki Massbrand? 

Strategia Marki Massbrand Sadovski Consulting

Analiza rynku

Określimy obecną pozycję marki,

a także szanse i zagrożenia na rynku

a-realistic-photo-of-a-white-man-in-modern-white-c-kJK48YWtSLGk5_RTIyzeUQ-9Lx5pvlbQdSA1T0w

Strategia marki

Zaprojektujemy strategię rozwoju

dla Twojej marki

a-close-up-shot-of-a-man-s-hands-sculpting-a-small-48ZAuFv8QOeprSPP-9rufw-5TQEdUIjTb-njGlr

Analiza marki

Opracujemy wartości marki

i najlepszy sposób ich komunikacji

a-realistic-photo-of-a-white-tunnel-with-a-pure-wh-EddB5CpVSwWaORI7JTNm8g-e9XRtIumTnS_Gfyr

Strategia komunikacji

Stworzymy strategię komunikacji

do kampanii reklamowej

3.jpg

Pakiety

Analiza rynku 

  • Analiza wielkości struktury i dynamiki rynku 

  • Główne trendy rynkowe 

  • Najważniejsze zmiany na rynku w ostatnich latach   

  • Analiza treści publikowanych przez konkurencję 

Analiza klienta 

  • Oczekiwania i potrzeby klientów 

  • Wiodące trendy konsumenckie w danej kategorii rynkowej 

​​​

Analiza produktu 

  • Analiza dotychczasowych marketingowych wyróżników produktu 

  • Analiza danych sprzedażowych klienta tj. ilość i wartość sprzedaży, marżowość, rankingi sprzedaży SKU w 1 kategorii produktowej

Opracowanie strategii marki 

  • Opracowanie wartości wyróżniających markę 

  • Opracowanie „why”, „how”, what” dla marki

  • Określenie głównego atrybutu i archetypu/ów marki

  • Wskazanie jej docelowego wizerunku

  • Zebranie rekomendacji strategicznych dla marki w narzędziu “Demo Brand Construction” 

 
   - ​

        - ​​

 

​​​​

 
   - ​

        - 

​​​​​​​​​​​

 

 

 

 

 

 

​​​

Analiza rynku

  • Analiza wielkości struktury i dynamiki rynku 

  • Główne trendy rynkowe 

  • Najważniejsze zmiany na rynku w ostatnich latach   

  • Analiza treści publikowanych przez konkurencję 

  • ​Analiza bezpośrednich i pośrednich konkurentów pod kątem oferty, cen i pozycji na rynku

Analiza klienta

  • Oczekiwania i potrzeby klientów 

  • Wiodące trendy konsumenckie w danej kategorii rynkowej 

Analiza produktu

  • Analiza dotychczasowych marketingowych wyróżników produktu 

  • Analiza danych sprzedażowych klienta tj. ilość i wartość sprzedaży, marżowość, rankingi sprzedaży SKU w 1 kategorii produktowej

Opracowanie strategii marki 

  • Opracowanie wartości wyróżniających markę 

  • Opracowanie „why”, „how”, what” dla marki

  • Określenie głównego atrybutu i archetypu/ów marki

  • Wskazanie jej docelowego wizerunku

  • Zebranie rekomendacji strategicznych dla marki w narzędziu “Demo Brand Construction” 

  • Zdefiniowanie przewagi konkurencyjnej marki oraz jej docelowego miejsca na rynku

  • Rekomendacja PROspectowej grupy docelowej

Oszacowanie potencjału wzrostu

  • Oszacowanie wzrostu na bazie analizy R-K-P 

  • Weryfikacja pierwotnych celów rynkowych i sprzedażowych klienta 

 
   - ​

 

        - 

Analiza rynku

  • Analiza wielkości struktury i dynamiki rynku 

  • Główne trendy rynkowe 

  • Najważniejsze zmiany na rynku w ostatnich latach   

  • Analiza treści publikowanych przez konkurencję 

  • ​Analiza bezpośrednich i pośrednich konkurentów pod kątem oferty, cen i pozycji na rynku

  • Analiza potencjalnych zagrożeń dla produktu

Analiza klienta

  • Oczekiwania i potrzeby klientów 

  • Wiodące trendy konsumenckie w danej kategorii rynkowej 

  • Kryteria i mechanizmy przy wyborze produktu

  • Analiza ruchu w Google Analytics

Analiza produktu

  • Analiza dotychczasowych marketingowych wyróżników produktu

  • Analiza danych sprzedażowych klienta tj. ilość i wartość sprzedaży, marżowość, rankingi sprzedaży SKU w kilku kategoriach produktowych

  • Analiza ruchu w e-sklepie

  • Analiza obecnych planów sprzedażowych i marżowych dla nowej marki

Opracowanie strategii marki 

  • Zdefiniowanie docelowego miejsca na rynku i zdefiniowanie przewagi konkurencyjnej nowej marki

  • Opracowanie marketingowych wartości
    dla marki

  • Opracowanie „why”, „how”, what” dla  marki

  • Rekomendacja PROspectowej grupy docelowej

  • Określenie głównego atrybutu marki

  • Wskazanie jej docelowego wizerunku

  • Wskazanie archetypu lub archetypów dla nowej marki

  • Zebranie rekomendacji strategicznych dla nowej marki w jej Demo Brand Construction

  • Określenie RTB

  • Consulting w zakresie strategii cenowych produktów 

Oszacowanie potencjału wzrostu 

  • Oszacowanie wzrostu na bazie analizy RKP 

  • Weryfikacja pierwotnych celów rynkowych i sprzedażowych klienta 

 
   - ​

        - 

 

Analiza rynku

  • Analiza wielkości struktury i dynamiki rynku 

  • Główne trendy rynkowe 

  • Najważniejsze zmiany na rynku w ostatnich latach   

  • Analiza treści publikowanych przez konkurencję 

  • ​Analiza bezpośrednich i pośrednich konkurentów pod kątem oferty, cen i pozycji na rynku

  • Analiza potencjalnych zagrożeń dla produktu

  • Identyfikacja niezagospodarowanych obszarów rynku

  • Analiza specyficznych regulacji prawnych dla produktu

Analiza klienta

  • Oczekiwania i potrzeby klientów 

  • Wiodące trendy konsumenckie w danej kategorii rynkowej 

  • Kryteria i mechanizmy przy wyborze produktu

  • Potencjalne bariery dla skorzystania z produktu

  • Segmentacja grup docelowych

  • Analiza danych TGI wraz z zakupem podstawowych danych o 1 kategorii produktowej 

  • Przeprowadzenie wywiadów z 10 przedstawicielami potencjalnej grupy docelowej

Analiza produktu

  • Analiza dotychczasowych marketingowych wyróżników produktu

  • Analiza danych sprzedażowych klienta tj. ilość i wartość sprzedaży, marżowość, rankingi sprzedaży SKU w kilku kategoriach produktowych

  • Analiza ruchu w e-sklepie

  • Analiza obecnych planów sprzedażowych i marżowych
    dla nowej marki

  • Analiza opinii o produktach
    w sieci

Opracowanie strategii marki 

  • Zdefiniowanie docelowego miejsca na rynku i zdefiniowanie przewagi konkurencyjnej nowej marki

  • Opracowanie marketingowych wartości dla marki

  • Opracowanie „why”, „how”, what” dla  marki

  • Rekomendacja PROspectowej grupy docelowej

  • Określenie głównego atrybutu marki

  • Wskazanie jej docelowego wizerunku

  • Wskazanie archetypu lub archetypów dla nowej marki

  • Zebranie rekomendacji strategicznych dla nowej marki w jej Demo Brand Construction

  • Określenie RTB (Reason to believe)

  • Consulting w zakresie strategii cenowych produktów

  • Consulting w zakresie strategii dystrybucyjnej produktów 

Oszacowanie potencjału wzrostu 

  • Oszacowanie wzrostu na bazie analizy RKP 

  • Weryfikacja pierwotnych celów rynkowych i sprzedażowych klienta

Strategia Komunikacji marki

  • Rekomendacja wysokości budżetu mediowego dla kampanii launchingowej 

  • Określenie głównego komunikatu marki oraz komunikatów uzupełniających

  • Określenie RTB (Reason to believe)

  • Wskazanie tonu i stylu komunikacji

  • Opracowanie graficznego moodboardu marki 

Dlaczego Sadovski Consulting
to najlepszy wybór? 

Nasze rekomendacje opieramy na danych pozyskanych w obszernych analizach, skupiając się na tych, które mają realny wpływ na sukces marki.

 

Naszą siłą jest nieszablonowość, dzięki wielu kompetencjom w zespole i otwartemu podejściu do problemów jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązanie, które wykracza poza utarte schematy.

 

Wiemy, że każda organizacja potrzebuje indywidualnego podejścia i takie właśnie u nas dostaje. Nie mamy gotowych rozwiązań, mamy za to autorskie narzędzia, które wypracowaliśmy podczas pracy z setkami firm na przestrzeni ostatnich 3 dekad.

92% skuteczność naszych projektów
potwierdza, że jesteśmy najlepszym
partnerem
dla Twojego biznesu

1.jpg
bottom of page