MASSBRAND to nasza autorska metodologia, która umożliwia budowanie silnych marek poprzez kompleksową analizę.
Dogłębnie badamy potrzeby klientów, śledzimy najnowsze trendy rynkowe i społeczne, a następnie precyzyjnie definiujemy unikalną wartość, którą marka może zaoferować.
Dzięki temu procesowi pomagamy firmom określić jasny cel i wybrać wartości, które pozwolą im skutecznie konkurować na rynku.
Co zyskasz
wybierając strategię
marki Massbrand?
Fundament do zwiększania marż, obrotów oraz wzmocnienia pozycji rynkowej.
Możliwość skutecznego zarządzania marką w długim okresie.
Jasny cel i priorytety dla marki.
Większą rozpoznawalność i możliwość zauważenia przez nowych odbiorców.
Spójność komunikacyjną marki.
Większe zaufanie i lojalność do marki, dzięki promowaniu wartości istotnych dla klientów.
Czego pozwoli Ci uniknąć strategia marki Massbrand?
Dzisiaj, gdy konkurencja w każdej branży jest ogromna, nie ma miejsca na improwizacje. Trzeba działać według planu opartego na twardych danych.
Każda niespójność w komunikacji, czy nieodpowiedni przekaz prowadzi do utraty zaufania klientów.
Każda źle podjęta decyzja strategiczna oddala od pędzącej konkurencji.
Wybudowane wspólnie z nami fundamenty pozwolą Ci nie tylko przetrwać, ale i budować i rozwijać silną markę przez lata.
Co zrobimy w ramach usługi strategia marki Massbrand?
Analiza rynku
Określimy obecną pozycję marki,
a także szanse i zagrożenia na rynku
Strategia marki
Zaprojektujemy strategię rozwoju
dla Twojej marki
Analiza marki
Opracujemy wartości marki
i najlepszy sposób ich komunikacji
Strategia komunikacji
Stworzymy strategię komunikacji
do kampanii reklamowej
Pakiety
Analiza rynku
-
Analiza wielkości struktury i dynamiki rynku
-
Główne trendy rynkowe
-
Najważniejsze zmiany na rynku w ostatnich latach
-
Analiza treści publikowanych przez konkurencję
Analiza klienta
-
Oczekiwania i potrzeby klientów
-
Wiodące trendy konsumenckie w danej kategorii rynkowej
Analiza produktu
-
Analiza dotychczasowych marketingowych wyróżników produktu
-
Analiza danych sprzedażowych klienta tj. ilość i wartość sprzedaży, marżowość, rankingi sprzedaży SKU w 1 kategorii produktowej
Opracowanie strategii marki
-
Opracowanie wartości wyróżniających markę
-
Opracowanie „why”, „how”, what” dla marki
-
Określenie głównego atrybutu i archetypu/ów marki
-
Wskazanie jej docelowego wizerunku
-
Zebranie rekomendacji strategicznych dla marki w narzędziu “Demo Brand Construction”
-
-
-
-
Analiza rynku
-
Analiza wielkości struktury i dynamiki rynku
-
Główne trendy rynkowe
-
Najważniejsze zmiany na rynku w ostatnich latach
-
Analiza treści publikowanych przez konkurencję
-
Analiza bezpośrednich i pośrednich konkurentów pod kątem oferty, cen i pozycji na rynku
Analiza klienta
-
Oczekiwania i potrzeby klientów
-
Wiodące trendy konsumenckie w danej kategorii rynkowej
Analiza produktu
-
Analiza dotychczasowych marketingowych wyróżników produktu
-
Analiza danych sprzedażowych klienta tj. ilość i wartość sprzedaży, marżowość, rankingi sprzedaży SKU w 1 kategorii produktowej
Opracowanie strategii marki
-
Opracowanie wartości wyróżniających markę
-
Opracowanie „why”, „how”, what” dla marki
-
Określenie głównego atrybutu i archetypu/ów marki
-
Wskazanie jej docelowego wizerunku
-
Zebranie rekomendacji strategicznych dla marki w narzędziu “Demo Brand Construction”
-
Zdefiniowanie przewagi konkurencyjnej marki oraz jej docelowego miejsca na rynku
-
Rekomendacja PROspectowej grupy docelowej
Oszacowanie potencjału wzrostu
-
Oszacowanie wzrostu na bazie analizy R-K-P
-
Weryfikacja pierwotnych celów rynkowych i sprzedażowych klienta
-
-
Analiza rynku
-
Analiza wielkości struktury i dynamiki rynku
-
Główne trendy rynkowe
-
Najważniejsze zmiany na rynku w ostatnich latach
-
Analiza treści publikowanych przez konkurencję
-
Analiza bezpośrednich i pośrednich konkurentów pod kątem oferty, cen i pozycji na rynku
-
Analiza potencjalnych zagrożeń dla produktu
Analiza klienta
-
Oczekiwania i potrzeby klientów
-
Wiodące trendy konsumenckie w danej kategorii rynkowej
-
Kryteria i mechanizmy przy wyborze produktu
-
Analiza ruchu w Google Analytics
Analiza produktu
-
Analiza dotychczasowych marketingowych wyróżników produktu
-
Analiza danych sprzedażowych klienta tj. ilość i wartość sprzedaży, marżowość, rankingi sprzedaży SKU w kilku kategoriach produktowych
-
Analiza ruchu w e-sklepie
-
Analiza obecnych planów sprzedażowych i marżowych dla nowej marki
Opracowanie strategii marki
-
Zdefiniowanie docelowego miejsca na rynku i zdefiniowanie przewagi konkurencyjnej nowej marki
-
Opracowanie marketingowych wartości
dla marki -
Opracowanie „why”, „how”, what” dla marki
-
Rekomendacja PROspectowej grupy docelowej
-
Określenie głównego atrybutu marki
-
Wskazanie jej docelowego wizerunku
-
Wskazanie archetypu lub archetypów dla nowej marki
-
Zebranie rekomendacji strategicznych dla nowej marki w jej Demo Brand Construction
-
Określenie RTB
-
Consulting w zakresie strategii cenowych produktów
Oszacowanie potencjału wzrostu
-
Oszacowanie wzrostu na bazie analizy RKP
-
Weryfikacja pierwotnych celów rynkowych i sprzedażowych klienta
-
-
Analiza rynku
-
Analiza wielkości struktury i dynamiki rynku
-
Główne trendy rynkowe
-
Najważniejsze zmiany na rynku w ostatnich latach
-
Analiza treści publikowanych przez konkurencję
-
Analiza bezpośrednich i pośrednich konkurentów pod kątem oferty, cen i pozycji na rynku
-
Analiza potencjalnych zagrożeń dla produktu
-
Identyfikacja niezagospodarowanych obszarów rynku
-
Analiza specyficznych regulacji prawnych dla produktu
Analiza klienta
-
Oczekiwania i potrzeby klientów
-
Wiodące trendy konsumenckie w danej kategorii rynkowej
-
Kryteria i mechanizmy przy wyborze produktu
-
Potencjalne bariery dla skorzystania z produktu
-
Segmentacja grup docelowych
-
Analiza danych TGI wraz z zakupem podstawowych danych o 1 kategorii produktowej
-
Przeprowadzenie wywiadów z 10 przedstawicielami potencjalnej grupy docelowej
Analiza produktu
-
Analiza dotychczasowych marketingowych wyróżników produktu
-
Analiza danych sprzedażowych klienta tj. ilość i wartość sprzedaży, marżowość, rankingi sprzedaży SKU w kilku kategoriach produktowych
-
Analiza ruchu w e-sklepie
-
Analiza obecnych planów sprzedażowych i marżowych
dla nowej marki -
Analiza opinii o produktach
w sieci
Opracowanie strategii marki
-
Zdefiniowanie docelowego miejsca na rynku i zdefiniowanie przewagi konkurencyjnej nowej marki
-
Opracowanie marketingowych wartości dla marki
-
Opracowanie „why”, „how”, what” dla marki
-
Rekomendacja PROspectowej grupy docelowej
-
Określenie głównego atrybutu marki
-
Wskazanie jej docelowego wizerunku
-
Wskazanie archetypu lub archetypów dla nowej marki
-
Zebranie rekomendacji strategicznych dla nowej marki w jej Demo Brand Construction
-
Określenie RTB (Reason to believe)
-
Consulting w zakresie strategii cenowych produktów
-
Consulting w zakresie strategii dystrybucyjnej produktów
Oszacowanie potencjału wzrostu
-
Oszacowanie wzrostu na bazie analizy RKP
-
Weryfikacja pierwotnych celów rynkowych i sprzedażowych klienta
Strategia Komunikacji marki
-
Rekomendacja wysokości budżetu mediowego dla kampanii launchingowej
-
Określenie głównego komunikatu marki oraz komunikatów uzupełniających
-
Określenie RTB (Reason to believe)
-
Wskazanie tonu i stylu komunikacji
-
Opracowanie graficznego moodboardu marki
Dlaczego Sadovski Consulting
to najlepszy wybór?
Nasze rekomendacje opieramy na danych pozyskanych w obszernych analizach, skupiając się na tych, które mają realny wpływ na sukces marki.
Naszą siłą jest nieszablonowość, dzięki wielu kompetencjom w zespole i otwartemu podejściu do problemów jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązanie, które wykracza poza utarte schematy.
Wiemy, że każda organizacja potrzebuje indywidualnego podejścia i takie właśnie u nas dostaje. Nie mamy gotowych rozwiązań, mamy za to autorskie narzędzia, które wypracowaliśmy podczas pracy z setkami firm na przestrzeni ostatnich 3 dekad.