Czym jest City Genotype?
Każde miasto i region są jak żywy organizm, mają swój kod genetyczny, który określa zachowania ludzi, ich naturę, żywiołowość, radość, depresyjność, predyspozycje,
a nawet podatność na określone schorzenia.
W skali społeczeństwa, miasta, aglomeracji, państwa przekłada się to na cyfry. Społeczeństwo w danym miejscu jest bardziej aktywne, kreatywne, otwarte
na innowacje lub jest zamknięte, hermetyczne, introwertywne.
Taka wiedza odpowiada na pytanie: jakie projekty i jakie inwestycje w danym mieście czy regionie będą atrakcyjne i interesujące dla mieszkańców, a jakie nie.
City Genotype to autorska metodologia tworzenia strategii marek terytorialnych, opracowana przez Sadovski Consulting. Pomaga miastom w pełni wykorzystać ich potencjał właśnie dzięki analizie i zrozumieniu powyższych czynników.
Wybierając
City Genotype:
Odkryjesz prawdziwą siłę miasta/regionu,
jego unikalny charakter
Otrzymasz szczegółowy plan promocji miasta regiony
Dowiesz się, jaki jest realny potencjał miasta/regionu
Dowiesz się jakiego typu inwestycje, będą najlepsze dla Twojego miasta/regionu
Zyskasz fundamenty
do budowania silnej
i autentycznej marki miasta/regionu na lata
Czego pozwoli Ci uniknąć City Genotype?
-
Braku tożsamości, która wyróżniałaby Twój obszar na mapie kraju.
-
Niespójnej/nieautentycznej narracji, która utrudnia budowanie silnej marki Twojego miasta/regionu.
-
Zbędnych oraz nietrafionych inwestycji.
Co zrobimy dla Ciebie w ramach
City Genotype?
Analiza miasta
Przeanalizujemy naturalne czynniki kształtujące charakter miasta
Analiza miasta
Wyznaczymy unikalne wartości i atuty miasta
Analiza klienta
Zbadamy potrzeby mieszkańców oraz ich oczekiwania
Strategia komunikacji
Opracujemy strategię komunikacji dla Twojego miasta/regionu
Strategia marki
Opracujemy strategię marki dla Twojego miasta/regionu
Dlaczego warto działać właśnie z nami?
W Sadovski Consulting opieramy się na solidnych fundamentach.
Dokładnie analizujemy genotyp danego miejsca, co pozwala nam tworzyć unikalne strategie dla dowolnego regionu.
Myślimy długoterminowo, a nasze doświadczenie w realizacji projektów w różnych miastach sprawia, że skutecznie odpowiadamy na wyzwania samorządów.
Zajmujemy się brandingiem marek i miast już ponad 30 lat, a nasza skuteczność marketingowa utrzymuje się na poziomie 92%.
Zakres prac:
Analizy
Szczegółowe analizy rynku, klienta oraz miasta/regionu, ze szczególnym naciskiem na stałe czynniki oddziaływania, takie jak położenie, klimat, bogactwa naturalne, potencjał gospodarczy, atrakcyjność inwestycyjna, dziedzictwo kulturowe, klimat oraz jakość życia.
Strategia marki regionu
-
Docelowy wizerunek miasta/regionu, jego archetyp, główne atrybuty i wartości marketingowe
-
Osobowość i wartości marki.
-
Grupy docelowe.
-
RTB.
-
Przewaga konkurencyjna regionu.
-
Weryfikacja założeń z grupami docelowymi.
-
Plan wdrożenia strategii oraz opracowanie mierników do jej ewaluacji
Strategia komunikacji
-
Główny komunikat, komunikaty uzupełniające marki
-
Ton i styl komunikacji
-
Graficzny moodboard
-
Plan promocji