top of page

Zastanawiasz się, co naprawdę napędza rozwój Twojego biznesu?

Czy Twoje działania marketingowe są dobrze dobrane do grupy docelowej?

A może nie masz pewności, czy stawiasz na dobre produkty?

Nasze zaawansowane analizy pozwalają zagłębić się w dane i odkryć ukryte zależności, które mają realny wpływ na sukces Twojej marki.

Dzięki
unikalnym modelom predykcyjnym i głębokiemu zrozumieniu Twojej branży, jesteśmy w stanie dostarczyć wiedzę, która pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję.  

3.jpg

Poznaj nasze analizy

Analiza rynku

  • Zrozumiemy aktualną pozycję marki na rynku.

  • Znajdziemy najlepsze miejsca na rynku dla marki.

  • Zidentyfikujemy szanse i zagrożenia na najbliższe lata.

  • Opracujemy drogę rozwoju dla marki na rynku.

Chcesz poznać swój rynek od podszewki? Nasza analiza dostarczy Ci pełnego obrazu sytuacji rynkowej. Przeanalizujemy nie tylko wielkość, strukturę oraz dynamikę rynku, ale także trendy rynkowe oraz działania konkurencji.

 

Dzięki temu:

Czego unikniesz dzięki Analizie Rynku

z Sadovski Consulting?

  • Przeszacowania możliwości rozwoju na rynku.

  • Nierównej walki z dużo większymi graczami - znajdziemy idealne miejsce na rynku dla Twojej marki.

  • Wejścia na kurczący się rynek, mimo że wydaje się rentowny.

  • Błędnych decyzji biznesowych wynikających z braku rozeznania rynkowego.

Analiza Klienta

  • Zidentyfikujemy grupy klientów, które mogą być zainteresowane Twoimi produktami.

  • Stworzymy precyzyjne profile idealnych klientów - buyer persony.

  • Zrozumiemy, jakich rozwiązań szukają klienci.

  • Określimy najskuteczniejszą formę komunikacji z konsumentami.

Chcesz lepiej zrozumieć swoich klientów? Przeprowadzimy kompleksową analizę obecnej i potencjalnej grupy docelowej. Zidentyfikujemy ich procesy zakupowe oraz ogólne trendy konsumenckie.

 

Dzięki temu:

Czego unikniesz dzięki Analizie Klienta

z Sadovski Consulting?

  • Wprowadzenia produktów, które nie odpowiadają

  • potrzebom klientów. 

  • Marnowania zasobów na dotarcie do niewłaściwej

  • grupy docelowej. 

  • Nieefektywnej komunikacji, która nie trafia do odbiorców. 

Analiza Produktu

  • Przeanalizujemy Twoje portfolio produktowe, dane historyczne oraz obecne trendy i na tej podstawie opracujemy hierarchię produktową. 

  • Opracujemy prognozy dotyczące przyszłych wyników.  

  • Opracujemy plan marżowy oraz plan sprzedaży na następne
    kilka lat. 

Chcesz dowiedzieć się, na które produkty w swojej ofercie postawić? Ta analiza pomoże Ci określić, które z nich mają największy potencjał.

 

W jej ramach:

Czego unikniesz dzięki Analizie Produktu

z Sadovski Consulting?

  • Wprowadzenia produktów, które nie przynoszą zysków. 

  • Marnowania zasobów na rozwój nierentownych produktów. 

  • Braku spójności w ofercie produktowej. 

dlaczego my-2.png
dlaczego my-2.png

Dlaczego Sadovski Consulting to najlepszy wybór? 

Jesteśmy partnerem dla firm, które rozumieją, że silna marka to klucz do przetrwania na konkurencyjnym rynku.

Naszym wyróżnikiem jest ogromne doświadczenie. Wprowadziliśmy na rynek ponad 350 marek i od 30 lat zajmujemy się tworzeniem strategii i brandingiem.

 

Nasza skuteczność utrzymuje się na poziomie 92%.

 

Na co dzień pod jednym dachem pracujemy z dwoma firmami siostrami: kultową agencją kreatywną Demo Effective Launching oraz jednym z najlepiej ocenianych domów mediowych PRO Media House

 

Dzięki połączeniu różnych kompetencji w naszym zespole, możemy spojrzeć na wyzwania marki z wielu perspektyw i zaproponować kreatywne rozwiązania, które wykroczą poza standardowe podejście.

3.jpg

Pakiety

  • Wielkość, tempo wzrostu, zmiany, trendy 

  • Główni gracze, ich oferty, pozycjonowanie, komunikaty 

  • Potencjalne zagrożenia

  • Ograniczenia i wymagania prawne 

  • Potencjalne luki na rynku


     

  • Trendy konsumenckie

  • Potrzeby i oczekiwania 

  • Procesy decyzyjne 

  • Podział klientów na grupy docelowe 

  • TGI + zakup danych do jednej kategorii produktowej

  • Wywiady z przedstawicielami grupy docelowej 

  • Analiza ruchu w Google Analytics 

  • Marketingowe parametry oferty 

  • Dane sprzedażowe klienta w kilku kategoriach 

  • Plany sprzedażowe i marżowe 

  • Ruch w e-sklepie 

  • Opinie klientów


     

1.jpg
bottom of page