Chcesz odkryć potencjał swojej marki?
Dzięki Kinezis dowiesz się, jakie maksymalne obroty i marżę może osiągnąć Twoja firma w określonym czasie, a także jaki nakład finansowy będzie Ci potrzebny do zrealizowania tego celu.
Współpraca z Sadovski Consulting to inwestycja w przyszłość Twojej marki. Zbudujemy razem solidne podstawy, które pozwolą Ci osiągnąć nie tylko krótkotrwałe cele finansowe, ale także długofalowy sukces.
Kinezis przeznaczony jest dla marek progresywnych, niezależnie od tego,
czy są startupem, czy firmą ze 100-letnią historią. Liczy się chęć rozwoju.
Brandingiem zajmiemy się my.
Co zyskasz
wybierając Kinezis Potencjał Wzrostu?
Dzięki analizom, poznasz realne możliwości Twojej marki lub kategorii.
Dowiesz się, jak
bardzo może się rozwinąć, gdzie są
jej ograniczenia i jak szybko osiągniesz wyznaczone cele.
To pozwoli Ci precyzyjnie planować inwestycje, szacować stopy zwrotu i optymalizować swoje działania.
Podsumowując dowiesz się,
gdzie zmierzasz i za ile tam dotrzesz.
Czego pozwoli Ci uniknąć Kinezis Potencjał Wzrostu
Dzięki Kinezis Potencjał Wzrostu unikniesz błędnych założeń co do przyszłości Twojej firmy.
Uzyskasz realistyczny obraz jej potencjału wzrostu, co pozwoli Ci podejmować świadome decyzje biznesowe i uniknąć niepotrzebnych inwestycji w projekty, które nie przyniosą oczekiwanych rezultatów.
Co zrobimy w ramach usługi Kinezis Potencjał Wzrostu?
Analiza RKP
Analiza RKP
Dokładnie przeanalizujemy Twój biznes, grupę docelową oraz rynek, aby dostarczyć Ci cennych informacji niezbędnych do podjęcia strategicznych decyzji.
Potencjał wzrostu
Potencjał wzrostu
Na bazie zebranych danych stworzymy spersonalizowany raport, który pozwoli
Ci zrozumieć unikalne możliwości rozwoju Twojej firmy.
Pakiety
Analiza rynku
-
Analiza wielkości struktury i dynamiki rynku
-
Główne trendy rynkowe
-
Najważniejsze zmiany na rynku w ostatnich latach
-
Analiza treści publikowanych przez konkurencję
-
Analiza bezpośrednich i pośrednich konkurentów pod kątem oferty, cen i pozycji na rynku
-
Analiza potencjalnych zagrożeń dla produktu
Analiza klienta
-
Wiodące trendy konsumenckie w danej kategorii rynkowej
-
Potencjalne bariery dla skorzystania z produktu
-
Segmentacja grup docelowych
Analiza produktu
-
Analiza danych sprzedażowych klienta tj. ilość i wartość sprzedaży, marżowość, rankingi sprzedaży SKU w 1 kategorii produktowej
-
Analiza obecnych planów sprzedażowych i marżowych dla nowej marki
Oszacowanie potencjału wzrostu
-
Oszacowanie wzrostu na bazie analizy R-K-P
-
Weryfikacja pierwotnych celów rynkowych i sprzedażowych klienta
Analiza rynku
-
Analiza wielkości struktury i dynamiki rynku
-
Główne trendy rynkowe
-
Najważniejsze zmiany na rynku w ostatnich latach
-
Analiza treści publikowanych przez konkurencję
-
Analiza bezpośrednich i pośrednich konkurentów pod kątem oferty, cen i pozycji na rynku
-
Analiza potencjalnych zagrożeń dla produktu
-
Identyfikacja niezagospodarowanych obszarów rynku
-
Analiza specyficznych regulacji prawnych dla produktu
-
Przegląd jednego rynku zagranicznego
Analiza klienta
-
Wiodące trendy konsumenckie w danej kategorii rynkowej
-
Potencjalne bariery dla skorzystania z produktu
-
Segmentacja grup docelowych
-
Oczekiwania i potrzeby klientów
-
Kryteria i mechanizmy przy wyborze produktu
-
Analiza danych TGI wraz z zakupem podstawowych danych o 1 kategorii produktowej
-
Przeprowadzenie wywiadów z 10 przedstawicielami potencjalnej grupy docelowej
-
Analiza ruchu w Google Analytics
Analiza produktu
-
Analiza danych sprzedażowych klienta tj. ilość i wartość sprzedaży, marżowość, rankingi sprzedaży SKU w kilku kategoriach produktowych
-
Analiza obecnych planów sprzedażowych i marżowych dla nowej marki
-
Analiza dotychczasowych marketingowych wyróżników produktu
-
Analiza ruchu w e-sklepie
-
Analiza opinii o produktach w sieci
Oszacowanie potencjału wzrostu
-
Oszacowanie wzrostu na bazie analizy R-K-P
-
Weryfikacja pierwotnych celów rynkowych i sprzedażowych klienta
Dlaczego Sadovski Consulting
to najlepszy wybór?
W Sadovski Consulting wierzymy, że sukces biznesowy zaczyna się od zrozumienia głębokich procesów zachodzących na rynku.
Dlatego też, przeanalizowaliśmy setki kategorii rynkowych i od ponad 30 lat non stop badamy różne branże, śledzimy trendy i wyciągamy wnioski.
Dzięki tej wiedzy robimy branding, który działa.
Nasze doświadczenie w branży reklamowej pozwoliło nam wypracować unikalne metody rozwiązywania problemów, które łączą w sobie strategiczne myślenie z kreatywnością.
To pozwala nam dostarczać naszym klientom nie tylko gotowe rozwiązania, ale także kompleksowe wsparcie w ich wdrażaniu.