Oferty
Zarządzanie przez markę to znak firmowy oferty Sadovski Consulting.
Wprowadzenie produktów na rynek
Co 3 minuty na światowym rynku pojawia się nowy produkt. Sukces odnosi 2 spośród 10 produktów wprowadzanych na rynek. Aby marka odniosła sukces długoterminowy, trzeba dobrze wprowadzić ją na rynek. Dzięki naszym rozwiązaniom, marki z którymi pracujemy, osiągają sukces i stają się znaczącymi graczami na rynku.
Strategia marki
Określa, co chcemy zdobyć i jak to osiągnąć. Pracując w oparciu o autorskie narzędzie Demo Brand Construction, określamy specyfikę marki, odpowiadamy na pytanie, gdzie leży jej unikatowa siła, jej potencjał rozwoju i jej źródło zysku. Podpowiadamy również, jak wykorzystać możliwości marki, by osiągnąć wyznaczone cele.
Strategia produktowa
Wynika ze strategii marki. Określa, jak, za pomocą samego produktu i działań z nim związanych zmierzać do realizacji wyznaczonych celów. Strategia produktowa umożliwia takie kształtowanie produktu, by w pełni zaspokajać potrzeby klientów, a jednocześnie kształtować pożądany wizerunek marki.
Strategia komunikacji
Określa, jak skutecznie budować wizerunek marki wyznaczony w strategii marki. Zawiera wytyczne do projektowania identyfikacji wizualnej marki oraz planowania działań promocyjnych.
Strategia korporacyjna, portfelowa
Określa architekturę marki korporacyjnej i marek należących do korporacji. Określa zasady ich funkcjonowania i ich wzajemnych relacji. Pozwala na skuteczne zarządzanie wizerunkiem marki korporacyjnej i pozostałych marek zdefiniowanego portfela.
Wdrożenie
Nawet najlepiej opracowana strategia marki lub strategia produktowa nie przyniesie spodziewanego efektu, jeżeli pozostanie tylko dokumentem. Doradzamy, jak zaplanować proces wdrożenia strategii i jak monitorować efekty tego wdrożenia.
City Genotype
Unikatowa metodologia DEMO. Metodyka genotypu miasta (regionu) to autorskie podejście do zarządzania i opracowania skutecznej komunikacji dla marki miasta (regionu). To specyficzna filozofia myślenia, czym jest miasto (region) jako skomplikowany organizm (w przeciwieństwie do produktów komercyjnych).
Analiza indeksowa profili konsumentów
Klient otrzymuje wyczerpującą analizę grupy docelowej swojego produktu na tle użytkowników produktów konkurencyjnych. Analizę przeprowadzamy w oparciu o narzędzia badawcze, którymi dysponuje agencja.
Product Concept
Pracujemy dla Klienta jako zewnętrzny dział Research & Development - analizujemy rynek, szukamy wolnych, niezagospodarowanych przestrzeni z potencjałem i na tej bazie tworzymy koncepty nowych rozwojowych produktów. Product Concept obejmuje również regularną weryfikację produktów już stworzonych - patrzymy, jak produkt spisuje się w obliczu zmian zachodzących na rynku, jakie osiąga wyniki - i w razie konieczności - rewidujemy i aktualizujemy koncept produktu.